torsdag 14 mars 2013

Köp min grejer! Ge mig pengar! Rädda mig från övervikten!



Min/vår träning har gått uselt sen vi flyttade till hus. Det gick ganska bra med promenader, men nu är de slingriga skogsvägarna här omkring rena dödsfällan efter en kort töperiod som följdes av kyla och blåst. Is överallt. Det kombinerat med ett lite väl osunt intresse för öl på sistone har lett till en smärre katastrof - igen!



Hjälp mig därför bekämpa övervikten genom att köpa mina saker på Tradera så att ni bidrar till min fond för att köpa en ny cykel! En racercykel har jag ju, men det är inte helt praktiskt när man bor på landet. Så, så snart vi tagit igenom denna vargavinter och ett sjok av olidlig björkpollenallergi vill jag kasta mig upp på en cykel igen.



Jag är medveten om att det är ganska höga utrop på sakerna på Tradera, men jag har valt ut saker som jag tror kan inbringa lite pengar. Hatar nämligen att sälja på Tradera, så det måste vara värt det.



Om man vill får man också gärna köpa möbler av oss, skambud mottages!

2 kommentarer:

  1. Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa dig att nå dina mål:)
    Den grön melerade skålen av Stålhane är jag intresserad av bla, då jag har flertalet delar i den serien innan.

    Lagt till den till min minneslista. Har du fler saker du ska sälja och vill göra en smidig "klump" affär så får du gärna höra av dig!
    Alltid på jakt efter snygga inredningsdetaljer och keramik/glas.

    SvaraRadera
  2. Hej, fick du sålt den blå Entré koppen? Om inte så är jag intresserad!
    min mejladress är robin-13@live.se

    SvaraRadera